DutchEnglishPortugueseSpanishTurkish

Klachten

Klachtenregeling

Uw mening telt
Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren.  Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!

Klacht?
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij uw tandarts. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts genoeg zijn. Komt u er met uw tandarts niet uit, dan wordt uw klacht doorgezet naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?
Komt u er ook met de klachtenfunctionaris niet uit, dan kunt u uw klacht doorzetten naar De Geschillencommissie Zorg.  De geschillencommissie zal afhankelijk van de aard van uw klacht deze in behandeling nemen. U dient er rekening mee te houden dat er kosten verbonden kunnen zijn  aan de geschillenprocedure.